Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

torsdag 22 februari 2018

Otrolig vinterdag igår

 Den här synen mötte mig då jag steg ut på trappan igår morgon - 17 grader och frosten hängde i träden 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Mitt på dagen var jag hem en sväng då föll frosten ner ur träden så det blev glittrande snöfall 

 

 Tog macro objektivet 

 

 

 

 

 Några mobilbilder från morgonen

 

 

 

 

 

 

 

 Kallt har det varit idag också  men ikväll då vi for från jobbet var det bar - 7 grader 
Ha det fint alla som tittar in ,nette

1 kommentar:

  1. Hejsan , det är ju inte klokt egentligen så vackra bilder med snö och inte mint frosten.
    Jag snor en bild för dig, så vackra vinterbilder har inte vi, just där jag bor.
    Det har varit så mycket här med Barnafödsel och födelsedagar, så den här gamla gumman hinner inte med allt.Ha nu en trevlig helg.

    SvaraRadera