Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

måndag 20 december 2010

Julpynt

 Nu börjar det bli färdigt, fast det blir det ju aldrig,åtminstone har spisen fått kransen eller var det tvärtom

 Fågelburen fick tillfällig vistelse på annan ort,stjärnan på plats i fönstret,och stjärnan på bordet

 årets amaryllis fick sin burk klädsel

 Så vill jag visa ett vackert julkort som jag fick av Linda som jobbar hos mig(hon har gjort det själv). Nu vet jag inte bloggers inställning varför det måste svänga fel väg??

 En detaljbild från julgranen.fick mig ett gott skratt igår kväll när jag kom på vad jag glömt att sätta i julgranen,polkagrisarna som jag släpat från Sverige ,men att hitta dom var inte det lättaste,underligt  då det känns ibland som någon annan satt bort dom fast man gjort det själv,är det månne dom små tomtarna..dagen har annars varit kall det betyder ,inte så många besök.Min mans syster kom från Sverige senaste  natt ,så hon var på eftermiddagen tillsammans med mig i butiken,nu ska jag fortsätta o pynta ,trevligt julstök på er !

8 kommentarer:

  1. Hos dig kan nog julen komma nu.Du har så fint!

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har det.
    Jag gillar din dekoration med blåbärsriset, och så skönt att det inte skräpar när det är dags att slänga ut det.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Så fint du har det och allt har du gjort klart, så nu får du bara slå dig ner och njuta av kommande jul!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Du börjar nog ha det riktigt pyntat och fint hemma nu!
    Här hos oss kom granen fram ikväll, dock inte klädd än...
    Ha det så bra!
    Kram! /Linda

    SvaraRadera
  5. Ser ut som om Du är redo att välkommna julen precis när som helsr, verkligen mycket fint den öppna spiesen är så underbar.
    Fattas då bara vad jag förstår lite snö, och den kan ju jag skicka massor av med vändande post;)
    Visst är det lite underligt hur det blivit de senaste två åren!!

    Ha det så gott!

    Kram

    annette

    SvaraRadera
  6. Så fint du har det. Spisdekorationen är helt underbar.
    Trevlig kväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Ser ut som du är redo1 Själv flyr jag snart och landar dan före dopparedan! ♥

    SvaraRadera
  8. Så fint du har gjort. Smakfulla färger, det ser så där elegant vilsamt ut som jag skulle vilja ha det! Men det har jag inte, här är mer kaosartat i färgsättningen i år!
    Kramar

    SvaraRadera