Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

tisdag 1 februari 2011

Moln o vårkläder

 Ett stort underbart vackert moln såg vi alla på väg till jobbet idag

 det var det enda molnet på vår himmel  0 grader,Nette har haft migränvarning hela dagen,hoppas bara att det är en varning.

 den här skrattande gubben föll mina ögon på när jag var ute o hämtade posten

 Vår ytterjackor har börjat anlända,den här lavendelblå

samma i beige

svart lite häftigare modell st 36-52

Samma i khakigrön st 36- 48

 dräkt jacka med passande byxor

 blus med halv top under (endast framstycke)

 
  kort svart  kavaj ,finns även byxor i samma tyg.

10 kommentarer:

  1. Nydelig bilder av skyene.
    Mange flotte jakker du har fått til butikken.
    Synes det er så vanskelig å finne "rett" ytterjakke.
    Ønsker deg en fin tirsdagskveld.
    Klem fra Mio

    SvaraRadera
  2. Trodde genast att du mixtrat med kameran när du fått till så konstigt moln.
    Affärslivet är intressant när nyheter kommer in, vet av egen erfarenhet att det yrket blir alldrig tråkigt.
    Prövade vända foton i dag enligt din beskrivning. Trodde att jag gjort allt rätt och när jag sen fick se bilden så var den fel ändå så något gick snett men tack för det tipset som jag prövar på nytt en annan gång för jag har inte tålamod just nu.

    SvaraRadera
  3. Det var underbara bilder av det färg granne molnet :)
    och JA jag gillade verkligen din skrattade gubbe :D
    kram :)

    SvaraRadera
  4. Konstiga moln du fått fångat. Själv tittade också jag på häftiga moln här i morse.
    Ser att butiken din fylls med vår kläder.

    SvaraRadera
  5. vilken härlig gubbe i du hitta fastfrusen i isen =)
    tack för dina alltid så rara kommentarer!
    kram susanne

    SvaraRadera
  6. Hej Nette!
    Jasså "molnet" såg ut så där hos dej! Jag har fångat det från ett annat håll ...
    Ha en trevlig vecka med alla nya klädesplagg :O)

    SvaraRadera
  7. Vilket vackert moln. Ansiktet var ju skojigt. Där ser man hur mycket vackert man omger sig med, bara man stannar upp och ser det!

    Ha en fortsatt fin vecka! Kram

    SvaraRadera
  8. Vilket moln! Höll på att säga att det var lika vackert som ett atombombsmoln, men då hade det ju blivit fel.
    Hoppas det bara var en migränvarning och inte blev något av.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  9. Vackert moln! Den skrattande gubben tycker jag ser ut som herr Vind som blåser upp till storm i ritade serier ...;O) Kul fångat på bild!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  10. Naturen är ju en riktig konstnär.
    Härlig färg på molnet och gubben som var fastfrusen i isen vilken skapelse:o)


    Härligt när vårklädrna börjar komma in i butikerna då går vi åt rätt håll.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera