Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

onsdag 9 februari 2011

Sol o måne o fantasi

 Dagen har varit kall -10 med hård nordanvind,den här bilden är från  lördagens    fotorunda.jag har varit på lekhumör med mina foton idag .fast jag har gått igenom 3 kollektioner med kläder också,

här har jag satt eld på snödrivan

 Det här såg jag på vägen hem,vad,,hmm

 Det är ett flygplan i solnedgång

 när jag stängde garagedörren tittade månen på mig

 Tro inte att jag blivit miljonär i diamanter  glas går också bra att fota

Reprulle

Jutebandrulle

Garn nystan

Smyckekedja,det var  en del av dagens lek med bilder.ha det bra !

4 kommentarer:

  1. Härligt att se fantasi och kreativitet flöda genom bilderna, visst är det roligt att leka med redigering.

    Några av bilderna som fastnar på näthinnnan kommer att vara glaset, repen, garnnystanen och ringarna, verkligen läckra!

    Du får ha det så gott i vintern!

    Kram!

    annette

    SvaraRadera
  2. Väldigt fina bilder .. det är jätte roligt att använda sin fantasi .det blir väldiga fina och kreativa bilder då :)
    Det var INTE jag och maken som gick där ;) maken satt på en bänk .. jag gick runt och fotade :D
    ha en fin kväll
    kram :)

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för din kommentar! Ja, nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen efter datorhaveriet. Hur mycket jag får med mig från den gamla datorn får jag veta senare i veckan.
    Men jisses så mycket jag har att uppdatera mig om.
    Fina bilder har du här igen. Bilden på glaset är ett kanonfint konstverk.
    Ha der gott! /SA

    SvaraRadera
  4. Ja du .. inte var det något promenad väder som du såg :) ,en hujamejen .. hur kallt har ni det .. skall det aldrig bli plus hos er+
    ha en fin kväll ... hm eller i alla fall försöka :)
    kram

    SvaraRadera