Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

tisdag 12 april 2011

Vingklippt tofsvipa,nya tyger o gardíner

Påskpynt i bild ,ja nog ser väl tofsvipan ut som en påskhäxa med kjol o allt ,trodde först att den var utan huvud men vid närmare granskning såg jag att huvudet var med,kul med misslyckade bilder.

Två eftersläntrare  av tskjorts modell kom idag

Lapptekniktyger i ljuvliga färger ,se på händerna

Vitt i vitt o naturvitt,5 olika

Gardintyger tunna i grått vitt o naturvitt

Bomullstyger

Lapptekniktyger

Ny kuddar vi gjort till skyltfönstret



Gardintyg

Gardintyg

Bomullstyg

Bomullstyg

Tunna gardiner

 Gardinvoilé,Nu är det bara att fantisera  o bli kreativ.Jag skickar tyg per post  om någon vill ha ,det är bara att skicka mail åt mig ,gå in på min profil så  ser du min mail klicka på den o skicka ditt meddelande ,jag skickar också prisuppgifter på det viset.

Avslutar dagen inlägg med blommorna jag köpte i söndags

Min blåa sida kommer nog fram hela tiden men denna mulna dag behövs nog piggas upp .Ha det så bra !

8 kommentarer:

  1. Men va mycket snygga tyger du fått in.
    Dom gråvita...och naturvita, ohhh så vackra...vill ha....
    Kan jag ta sparken å komma till dig å shoppa lite??? Näe naturligtvis isen har ju försvunnit...jag tar båtjäveln.

    Vi har funderingar på Finland till morsdag...men då packar vi nog bobilen och åker runt via haparanda...

    Haha ja du fick ju inte heller med något huvud till din tofssvipa....vi kan bilda klubben huvudlösa som du sa....

    Ha d gott...

    SvaraRadera
  2. Vilka fina tyger. Har du en butik? Var i Österbotten bor du?

    Ha en bra kväll.

    SvaraRadera
  3. Vilka otroligt vackra tyger du har fått in! Mina favoriter är kaffetyget med bilder och det gul-gröna med majs paprika - så snyggt! Och jag som inte ens tycker om gult...
    Kramar, Mona

    SvaraRadera
  4. Men så mycket underbara tyger, ja blommor och annat var oxå fint, mailar Dej angående dom båda "kaffetygerna", blev störtförälskad!

    Kramen!

    annette

    SvaraRadera
  5. Vackra kuddar och tygerna gillade jag verkligen!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  6. *hi hi* Jo, den var allt lite lik en påskhäxa, som stod på tå! Tröjorna var fina och tygerna med - och blommorna! Jag kände också för blommor med färg idag, för här var det också grått och regn!
    Tack för din kommentar, Nette!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Oj så fina tyger du har.
    Och kudden var ju ljuvlig...
    Har köpt ett strykmotiv å ska göra en egen snart...
    Kram ullamaria

    SvaraRadera
  8. Ha ha... Det är bara kvasten som fattas tofsvipan för att hon/han skulle vara en fullfjädrad häxa på väg tilll Blåkulla...
    Väldans snygga kuddar, särskilt de med båtmotiv.
    Ja, nu blir det lite mindre tid vid datorn och längre mellan inläggen. Desto mera tid utomhus i takt med att kvällarna blir ljusare. Det kan behövas efter denna eländigt långa vinter.
    Ha en go fortsättning på veckan! /SA

    SvaraRadera