Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

lördag 29 juni 2013

Blommor

 En del blombilder blir det när det blommar hela tiden  ,men det är ju sommar så håll till godo










 sommaräng under vår senaste runda på tisdagkväll




 vitmåra är det sällan man ser nu förtiden



 Två tranor flög iväg när vi stannade bilden

 vitklöver

rödklöver


Som sagt vår natur är full med blommor det är bara att njuta 
Sitter i skärgården ,halvmulet men en fin dag ,myggtätt vår myggjagare fungerar nog bra,en sådan där bordsvariant med gaspatron .Trevlig fortsättning på  helgen ,Nette

5 kommentarer:

  1. Nydelige blomster sommerbilder.
    God helg fra Marit.

    SvaraRadera
  2. Flott sommerstemning du har fanget. Ha en trivelig helg!

    SvaraRadera
  3. Vilket fint ljus du har i alla bilderna. Jättefina blommor.

    SvaraRadera
  4. Vi är inte till Villan detta veckoslut, så jag har också fotat blommor denna kväll (som du ser om du tittar in hos mig). Och dom där myggen, dom är inget vidare. Fast här hemma är det inte så farligt, men jag kan tänkta mig ute vid havet....
    Ha ett fint veckoslut!

    SvaraRadera
  5. Vackra blombilder!
    Usch för myggor, tur att jag inte sett en ända ännu i sommar.
    Ha det bra!

    SvaraRadera