Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

torsdag 20 juni 2013

Trevlig midsommar !

 Så här brukar en midsommarbild hos oss se ut  men det här är ett foto från 6.6 .Dom följande bilderna är från samma dag men det är ju dom som ger midsommar känsla









 Det här är däremot denna veckas bilder blåklockan brukar ju blomma i mitten på juli



 Det här är vår midsommarmat  Kvarken lax grillas det på midsommarafton



 Det här är bilder från min semestervecka  jag hoppas vi får se det här även nu på midsommar





Den första jordgubben i eget land är ju alltid speciell  ,i början på veckan fick jag smaka en det är nog det tidigaste jag minns  att jag gjort  ,om ca 3 veckor brukar vara normalt

Selma njuter  på holmen

Idag regnar det men i morgon lovas sol .Min man och sonen har farit till dom sydligaste delarna av landet idag  för att köpa en bil till sonen ,det här med att hitta på nätet kan bli jobbigt för köparen (fniss) .Det är en resa på ca 1000 km .Hoppas dom kommer hem i god tid så vi orkar ut till skärgården ikväll .Trevlig midsommar till alla som tittar in ,Nette

15 kommentarer:

  1. Jag önskar dig och din familj en trevlig och skön midsommar!

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder! Trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  3. Trevlig midsommar du med.
    Längesen du tittade in till mig????

    Tjingeling från Rantamor.

    SvaraRadera
  4. Vackra sommarbilder, häftigt att blåklockan blommar hos dig redan!
    Önskar dig en skön och trevlig midsommar!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  5. Glad Midsommar själv Nette!
    Vackra somriga bilder!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vackra midsommarbilder,jag önskar dej o din familj en trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  7. Fina bilder! Ha nu en skön och avslappnande midsommar på skären!

    SvaraRadera
  8. Så fina midsommarblomster naturen bjuder oss på. Trevlig helg!/M

    SvaraRadera
  9. Vackert med ängsblommor!

    Trevlig midsommar! /bea

    SvaraRadera
  10. - Halloj i nordost.
    - Härliga sommarbilder Nette !
    Här var det åska och hagel på midsommarafton Det blev
    dock bättre framåt kvällen....
    - Hoppas midsommarafton blev en fin dag för er !
    Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera
  11. Och när jag skriver detta, så hoppas jag både son och ny bil är väl hemkomna!! Ljuvliga sommarbilder du bjuder på dessutom, med sol och vackert hav...Här har vi varken ock idag, ja hav har vi ju aldrig, men sol...Regnet hänger i luften, och det blåser småkyliga vindar, inga bara ben och kjol här inte!!
    Önskar dej en riktigt skön fortsättning på helgen i alla fall!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  12. Härliga sommarbilder - ha en fortsatt trevlig midsommar helg!

    SvaraRadera
  13. What a beautiful series of summer photos!!!

    SvaraRadera
  14. Fina bilder som verkligen andas midsommar. Så vacker du fångat plymspirean i förra inlägget.
    En fin fortsättning på midsommarhelgen önskar jag dig.
    Kram
    M

    SvaraRadera