Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

måndag 21 oktober 2013

Ibland är det bara för vackert men kallt

 Bilderna idag är bara två timmar gamla .tittade in på väder hos mig och såg att havet låg som en spegel och solen skulle gå ner om en kvart .Så vi hoppade i bilen och körde ner till fågeltornet  och där fanns det vackra färger tillsammans med ett stort antal svanar och vilket ljud från dessa fåglar

 

 

 Kul med två horisonter  den första är is randen

 

 

 

 Massor med fåglar

 

 

 

 

 

 Vackert men kallt .Idag morgon var det - 8,5 då jag steg upp  .Hoppas det är så här vackert i morgon bitti då ska jag ta mig en tur ner till stranden när jag kommer från min massage .Ha det fint alla som tittar in ,nette

7 kommentarer:

  1. Kyligt landskap gör sig vackert på dina foton!!!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vackra himmelska vyer! Ja, snart så är vintern här på riktigt :(
    Kram /bea

    SvaraRadera
  3. Jätte vackra bilder, gillade de första extra mycket med de vackra molnen/himlen.
    Kram Maja

    SvaraRadera
  4. - Halloj i nordost.
    - Vackra bilder på himmel och hav !
    - Ha en fortsatt bra dag !!!
    Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera