Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

torsdag 10 juli 2014

Blommor i trädgården ,med sötvarning

Den vita malvan blommar så vackert nu

 

 Lammöron

Den hade också blomma ser ni lammet som räcker ut tungan ,är den inte söt
 Rosa malva

 

 

 

Den vita malvan 

 

 Backnejlika

 

Backtimjan
Gul fetknopp

 Daggkåpa

 Lammet igen

 vit Mariaklocka

Aklejor alla färger

 

 

 

 Som en ballettdansös

 

 

 

 rosa rölleka

 och till sist jordgubbar ni ser hur torr dom har det (dom är uppätna )
Nu är det bara en dag kvar på jobbet  så börja min semester  ,värmen håller i sig svettigt värre inomhus nu ,Ha det fint alla som tittar in ,Nette

5 kommentarer:

  1. Fina blommor <3

    SvaraRadera
  2. Visst ser jag lammet, tungan oxå. En av de märkligaste växter du visar upp här. Knappt man tror sina ögon...
    / Deerhunter

    SvaraRadera
  3. Så fina blommor du har, alltid kul o se ditt vackra. Mina aklejor har blommat över för länge sedan.
    Jodå vi har värme så det räcker, ska bli skönt med ev lite regn på lördag :-)
    M/

    SvaraRadera
  4. Alltså vilken skärpa på lammörat (och givetvis de andra också) men just den föll mig i smaken, mina har liksom dött ut....
    Fin blomning hos dig!
    Ha en härlig sommarhelg, här är lite svalare idag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Blir avundsjuk på din fina vita malvan :) Mina fick röst..., men jag hoppas att de klarar sig ändå...
    Underbar blomprakt du har och härliga bilder det blev :)
    Ha det fint
    Halina

    SvaraRadera