Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

onsdag 16 juli 2014

Koskö brunn 3

Tog några  bilder på stenar under vatten

konstverk i sig




Tjärblomster fanns det i massor längs stranden


 Speglingar




 Vi lät båten  dra sig ut tillsammans med vattenströmmen, här är stället där vi for ut

hemåt i gnistrande solsken


Den som undrar om vi fick någon fisk ,ja vi fick 6 stycken abborrar som vi rökte på kvällen .
Idag är vi hemma  och provianterar och  20 liter  jordgubbar  fick finna sig i att hamna i frysen .Halvsoligt väder  och ca 22 grader .Imorgon blir det besök i staden och sedan ut till holmen ,ha det bra ,Nette

3 kommentarer:

  1. Så många vackert gröna bilder. Härligt med 20 liter gubbar i frysen, här är det hallon som gäller nu och det blir massor iår och det gillar jag!
    Ha en skön sommardag.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Perfekt semester!!
    Tackar för alla trevliga bilder!
    NJUT ♥

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder som alltid! Jag lyckades ju dränka min kamera i samband med en båtfärd i helgen, det är sånt som bara jag kan. Dit for den och hittades aldrig mer...nu blir det ju inga fotografier för min del på en tid.
    Hoppas du får njuta av ledigheten en tid ännu, ha det gott!
    Nanne

    SvaraRadera