Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

fredag 26 juli 2019

Semesterbilder

 Längesedan jag skrev någonting här men tiden går fort och jag prioriterar fotograferandet  när det är som vackrast.Den mesta tiden är vi vid sommarstugan .
Underhållning  av -sibirisk nötkråka har vi haft  ,grannen har cembratallar



 Månen var stor och röd






Simskola för skrake ungar


 ännu en mån natt




 och en solnedgång

 fotouflykt



 under vatten









 olika skepnader på solnedgångar

 Mycket fisk 30 abborrar 







 Rökt fisk i saltlake


 Ännu en solnedgång
Nu är det varmt ca 30 grader  ,hemskt tycker jag man orkar ingenting
Ha det bra alla som tittar in !

3 kommentarer:

  1. Så fina bilder,lyckat fiske ser jag men vad heter den prickiga fågeln!

    SvaraRadera
  2. Håller helt med dig om värmen. Inte underlättar den livet, precis.
    Nötkråkor står på min att-göra-lista. Har hittat ett ställe men ännu inte några bilder. Kul för dig att få tag i de där skygga varelserna. Bilden med sol och måne i samma ruta vibrerar av stämning!
    / Deerhunter

    SvaraRadera