Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

lördag 10 augusti 2019

Roddtur runt holmen

 Lördag i juli otroligt varmt och vackert då beslöt vi att ta en roddtur runt holmen vilket vi inte gjort på 15 år åtminstone

 

 Vi gjorde ett stopp hos min farbror och pratade bort en stund  , det här är hans hund 

 

 

  

 

 

 Vi hade inte el på den tiden vi rodde här sist  ,det var tydligen 12 år sedan vi fick den  ,vi kollade just

 

 

 Stenigt ser ni att vi har det  ,det var lågvatten också

 

 

 

 

 

 

 

 

 Hem till sommarstugan kom vi 

 

 Och solen gick ner som vanligt 
Ha det bra alla som tittar in ,Nette

4 kommentarer:

  1. Ooo så vackert. Visst behöver man då och då uppleva närområdet också.

    SvaraRadera
  2. Så vackert och fridfullt i kvällssolen, en sådan roddtur är något att minnas i vinter. Så fina foton, såklart!

    SvaraRadera
  3. Jag som upplever att jag har kommenterat här redan, men tji fick jag när jag tittade bakåt. Jag läste inlägget men tydligen for kommentaren upp i rymden, men nu ska jag se till att den kommer iväg till dig Nette. Ljuvliga bilder, sommarbilder. Nu är det redan höst men ack så fint att bevara allt det här vackra inom sig. Roddturer är en lisa för själen.
    Allt gott! <3

    SvaraRadera