Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

tisdag 28 juni 2011

Midsommar bilder,svanarna

 Svanarna med sina ungar från midsommarafton .Ikväll är jag så trött att det blir ingen text ,har haft en jobbig dag på jobbet alla behöver svalare kläder nu.Har varit på en avkopplande fotorunda ikväll .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoppas ni lyssnade på min musik idag ,det var nog underligt att lyssna på sig själv ,ni som inte lyssnade kan gå in på den gröna klickbara i förra inlägget och se min låtlista ,tyvärr hade dom lämnat bort en av mina största favoriter Tommy Körberg.Så är det då tiden inte räcker till .Ha det så fint i sommarvärmen!!!!!!

10 kommentarer:

  1. Underbara bilder särskilt din sista bild. I morgon varnar dom för värmebölja här hos mig. :)

    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Vacker bildserie!
    Vilket fint väder vi har och så skönt med en dag utan måsten (för min del).

    Kram /bea

    SvaraRadera
  3. Så fint at naturen gav deg litt terapi etter en varm og slitsom dag! Deilige bilder!
    Klem!

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara bilder, härligt att vara hemma igen och kunna titta på dina bilder.
    Svanbilderna är ju bedårande, dom är så söta dom små liven.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Vad passar bättre än att få gå ut i naturen och fota efter en jobbig arbetsdag. Underbara bilder.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Vilka jättevackra miljöbilder!!!

    Stooooooor kraaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  7. jo, jag vet precis va du menar med att inte orka skriva mera efter arbetsdagen =)
    jag var oftast så slut efter en ca tio timmar i blombutiken så jag orkade inte formulera en endaste mening eller göra något vettigt; kundbetjäning är något av det mest utmattande som finns...
    njuter av dina ljuvliga naturbilder, nette!
    ha en riktig bra dag
    susanne

    SvaraRadera
  8. Svanar är nog de vackraste fåglarna! Trogna livet ut dessutom! Jo jag lyssnade på dig i min blommiga radio, skön musik och jag hade visst somnat mot slutet. Inte för att det var tråkigt dock!
    Åter en fin dag att förvalta! ♥

    SvaraRadera
  9. - Snyggt plåtat Nette !!!
    Idag är det bilden på dimman som jag fastnar för allra mest....
    - Vi har haft tre fantastiskt fina dagar här, men det verkar vara en försämring på gång framåt fredag och helgen. Men underbart att ha kunnat ta vara på dom här dagarna.
    - Ha det så bra !!!
    Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera
  10. det va roligt att lyssna på dej i radion..jag lyssnade på kvällen..o de flesta av dém du hade valt tycker även jag om..så är det oxå med tommy körberg..han har underbar röst..Jag tycker om såna som har en "stark" röst..o lite raspig..ja allt..väldigt blandat...

    SvaraRadera