Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

fredag 17 juni 2011

Selmas soliga stolligheter

Hej ,längesedan sist tänkte visa vad jag gjorde tillsammans med matte när vi var vid villan ,så heter det här stället,då jag hör att dom pratar om stället blir jag så glad att jag nästan springer ner allting i min väg.Tänk att matte fick mig mitt i bild .det är inte alltid det lyckas


Bollhääääämtning!!!!!!!!

Käpphäääääääämtning (ser ni vattenforsen under magen)

Inga små pinnar här inte rejäla saker ska det vara ,har själv hämtat den i skogen



Oj nu blev det bred last men det går nog om man tar med sidan före

 

Här simmar jag med pinnen ,var o simmade många gånger per dag ,det var ju så fruktansvärt varmt med pälsen på




Som dagens avslutning en bild i motljus,ha en trevlig helg ,jag jobbar imorgon sen bär det iväg ut på sjön !

9 kommentarer:

  1. Ååå, vilken duktig liten Selma, simmar omkring med stora pinnen! Dom är för roliga de små djuren och för söta också!
    Vilken vacker motljusbild!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Trevlig helg till dig och Selma! Njut av skärilivet!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  3. - Vilken go hund !
    Och vilka fartfyllda bilder på hennes glädjerus...
    - Ha en trevlig helg, både på jobb och i skärgård !!!
    Hälsar Farbror Henning...:o)

    SvaraRadera
  4. men fan va arg jag blir.. hade skrivit mycket o så skall jag skriva dedär konstiga bokstäverna o så försvinner allt... bara bråkar nu tycker jag.. men Selma va fin o "lustig" med sin stora käpp.. duktig på att simma oxå.

    SvaraRadera
  5. Fin vove, och en trogen vän! Ha en fin helg!!

    SvaraRadera
  6. Så härliga bilder på Selma när hon är i full fart och lekar :)
    jätte kul att se när hon håller på :)
    kram/mimmi

    SvaraRadera
  7. Nästan så man undrar vart skall käppen med hunden. Säkert bäst att inte ge sig. Ha en fin skärihelg. Vi stannar på landbacken denna helg.

    SvaraRadera
  8. Otroligt fina och härliga bilder på din hund :) Och den sista bilden var ju bara fantastisk!!

    SvaraRadera