Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

fredag 7 januari 2011

Julslut

 Vill först idag visa vilken fin lykta våra gäster hade med sig,

 Nu börjar det bli dags att kasta ut julen,

Julblommorna börjar se annorlunda ut än för någon vecka sedan,det gröna har liksom försvunnit.
Det har varit en jobbig dag för mina ben i dag,har tagit bort julen från skyltfönstren o försökt göra efter julen inspiration ,det är ett springande fram o tillbaka o funderande hit o dit ,färger ska passa samtidigt ska det finnas så mycket av varan att det finns att sälja,det snöade så när jag for hem att det var inte läge att fota .Sedan var det att söka fram bilen tjockt   av ett tjockt lager snö,nu blir det blir väl TV tittande fredag ,ha det bra !

11 kommentarer:

  1. Det var ju en jätte snygg lykta den skulle jag gärna vilja ha :)
    Ja nu är julen slut och jag har tagit bort allt som har hört julen till nu .. för nu väntar jag in våren :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin lykta du fick! Här håller jag som bäst på att plocka bort julen också, ska bli skönt att få det lite mera vårlikt åtminstone inne! Ute har det snöat massor idag igen, tycker att det kunde räcka nu!!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Eftersom jag inte följt din blogg så länge måste jag fråga. Har du egen butik, som säljer vad i så fall?
    Jag har inte börjat städa bort min jul än...men snart ska jag.
    Trevlig Helg! Kram Anne-Lie

    SvaraRadera
  4. Snön vräker ned med stora lass idag... Jättefin lykta! Jobbigt att plocka bort julen men sedan är det ändå så skönt när det är gjort ;O)

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  5. Jättesnygg lykta du fått.
    Ha en trevlig lördagskväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Snygg lykta ni fick av era gäster!
    Jag har bara ljusstakar och stjärnorna i fönstren kvar av julen.Det andra åkte bort i går. Lika skönt att få bort det nu som det är roligt att ta fram julen till advent.

    SvaraRadera
  7. Hoppas att du får tillfälle att ta det lugnt i helgen efter allt fixande. Julsaker är roligt att plocka fram men det känns nästan ändå bättre när de sedan är borta...
    Ha en god helg! /SA

    SvaraRadera
  8. Här´är julen också snart helt ute finns lite kvar bara.
    Häftig lykta du fått.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  9. Vilken fin present! Och du hade dukat så vackert till middagen.
    En uttröttad julstjärna blir man inte så där överdrivet glad över.....men dom är lite charmiga i alla fall.
    Vi får kanske se skyltfönstret en annan dag!
    Vila din ben nu.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  10. Jättefin lykta! Jag brukar "glömma" bort att vattna julstjärnorna och kan du tänka dig , dom bara vissnar så måste jag ju bara slänga dem...Köpte nya Sankt Paulior i går som piggar upp i köksförnstret!

    SvaraRadera
  11. Jätte fin lykta du fick!!
    Kan förstå att dina ben var trötta efter du har städat bort julen från butiken. I början på nästa vecka städar jag ut julen här hemma.
    Ha en skön helg!!

    SvaraRadera