Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

måndag 10 januari 2011

Selma tillsammans med höstkläder

Vänta en stund jag är inte riktigt klar ännu...... Berätta lite om kläderna så jag hinner bli färdig....

 Dagens jobb beställde några hundra byxor till nästa höst,men fy vad jeansen har blivit dyra vi kan räkna med minst 30 procents höjning av priset till hösten


 Nytt till hösten gubbvecken o slag  kommer igen 
 Nästan färdig........

 Nu matte kan jag vara med på bild,jag är troligen återställd från kvällens o nattens äventyr på taket trodde att hela sk-ten skulle ramla över mig (det var snön som åkte ner av taket) då är det bäst att vara så nära matte o husse som möjligt som tex ligga på en dyna bredvid deras säng (sover annars i köket i miiinnn låda).

 eftersom mitt minne är väldigt kort nu för tiden fotograferar jag alla kläder jag beställer,därav dagens små minnesbilder.Tyvärr så ger kameran inte rättvisa åt färgerna.
Dagen har bjudit på slaskväder som nu håller på att frysa till.Hoppas det inte är alltför halt imorgon.Ha en bra kväll!

7 kommentarer:

  1. Ha, ha vilken härlig bildserie, Selma ser verkligen att ha lite bekymmer med beställningen;)
    Här är det väl ungefär detsamma med vädret,så dagen imorgon blir väl som igår,då var i princip E4:an avstängd mellan Norrköping-Nyköping, var glansis och långtradare och övriga bilar stod still i milslånga köer under eftermiddagen.
    Hoppas snön nu är borta från Ert tak, här följde det med lite tegelpannor idag!!
    Ha det gott!
    annette

    SvaraRadera
  2. Hei.
    Så nydelig Selma er :)
    Her har vi fått litt regn og det er sååå glatt. UFF...
    Ha en fin kveld.

    SvaraRadera
  3. vilken modell du har där i selma! =)
    kram
    susanne

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det är snyggt med gubbmodellen och en kritvit skjorta...
    Ja, jeans är inte billiga , men jag tror att priset inte påverkar. vill man ha jeans så köper man dem fast de är lite dyrare.kram ullamaria

    SvaraRadera
  5. Vilken sötnos! :0) Visst är det en underbar ras som inte liknar någon annan! Vi har haft pudlar innan vi skaffade Tor men ingen har varit lika jobbig och blivit lika mycket en del av familjen som han! Lite som att ha ytterligare ett barn *haha*.

    Ta hand om dig!

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  6. Selma er så skjønn, hun er jo rene fotomodellen.
    Nydelige bilder.
    Så kjekt du vil være med på min Give Away.
    Lykke til!
    Ønsker deg en fin tirsdag.
    Klem Mio

    SvaraRadera
  7. Härliga Selma, hon ser ut att ha lite svårt att bestämma sig vilka byxor hon ska beställa...

    SvaraRadera