Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

söndag 8 maj 2011

Selmas vårfunderingar,på morsdag

Voff på er, nu firar matte morsdag så jag ska passa på o berätta vad jag gör så här i vårtider,jag har ju det här vårbruket att tänka på

Dom där sorkarna har gjort så stora hål i vinter ,mycket intressant  måste gräva lite till

ojdå nu grävde jag mig ur bild ,matte ropar

så där nu syns jag igen

på fritiden är det ju det här körandet fram o tillbaka med dom svarta rören, klick o några muspip hörs ibland

många fåglar ser det ut att vara på vattnet  ,fy vad kallt det ska va ,skönt att sitta inne i värmen,nu måste jag sluta för vi ska säkert åka någonstans igen,vi hörs !

7 kommentarer:

  1. - Perfekt med en extra chaufför ibland....:o)
    - Kul bildserie på Selma !
    - Ha det bra !
    Hälsar Farbror Henning...:o)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder på hunden :) Det ser så hejigt ut när han sitter bakom ratten :) Trevlig söndag på dej!

    SvaraRadera
  3. Hon är så underbart söt, eran lilla Selma. :)
    Hoppas du haft en fin morsdag!
    Kramar Monica

    SvaraRadera
  4. Skönt med privatchaffis på morsdagen! Hoppas att din dag har varit fin!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  5. Ja, lilla Selma, det är bråda tider och alla är fullt upptagna med både det ena och det andra!
    Hoppas Matte blev ordentligt firad idag!
    Må gott / Bea

    SvaraRadera
  6. Lilla Selma! Så söt, så söt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. Selma! Det är bra att du tar över bloggandet när matte firar. Det vore inte dumt med en privatchaufför ibland. Hör av dig om du vill ha miljöombyte ;-)
    Här finns både sorkar och bil... ;-)

    SvaraRadera