Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

lördag 10 september 2011

Abstinensbesvär

Dom här fåglarna såg vi på en av veckans fotorundor ,såg att det var orrar som trippade så fint vid vägkanten
Försökte få en i närbild genom bilrutan

Dom blyga varelserna flög upp i träden

Det var så mörkt redan att det inte gick att få bra bilder av dom



Igår kväll fick jag abstinensbesvär o måste se havet




Vi for till fågeltornet ,det var redan i senare laget för fotografering  ,men jag tyckte att det var ett så vackert skimmer över den här bilden


här är det som skogsbrand igen .
 Idag har det varit omväxlande regn o sol , åska o regn .Hade fullt jobb med alla kunder ensam på butiken idag .Sedan hade jag massor med att packa upp så det blev en sen kväll .Imorgon ska jag koka o baka ,till dom som håller på o flyttar,gå in på min andra blogg o se mina nya gardiner .Ha det så fint i  höst - sensommarkvällen !!1

11 kommentarer:

  1. Solnedgångsabstinens, det var en ny åkomma. Som du löste problemet så fick ju vi läsare också lite medicin.
    Jag hävdar att vi fortfarande har sommar, och att enstaka hösttecken bara är fina på bild, så det är absolut inget att klaga på.
    Ha det bra nu och jobba måttligt.

    SvaraRadera
  2. Nydelige bilder fra solnedgangen.

    SvaraRadera
  3. Superfine bilder av havet og de vakre fargerike skyene. Morsomt å se litt andre fugler også.

    SvaraRadera
  4. Det är alltid trevligt att besöka din blogg och varje gång få se sköna naturbilder! Ha en fin helg!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  5. Jaaaa! Mer himlar åt folket! Jättetjusigt! Jag bor ju inte vid nåt hav, men vid Sveriges största insjö, där är det tjusiga himlar ibland också. Men snart åker jag till ett stoooort hav!

    SvaraRadera
  6. Med den vy .. kan jag absolut förstå att du får abstinens besvär och vill dit igen :)
    Så underbart och så kul det måste ha varit att få se dessa orrar :)
    kram/Mimmi

    SvaraRadera
  7. Wow, vilka bilder på solnedgången, helt makalöst. Färgprakten är enorm och molnformationerna är underbara. Detta kommer att tillverka mer abstinens var så säker.
    Må väl
    /Ingemar

    SvaraRadera
  8. Värre abstinens kan man ha! Må där bli många fler solnedgångar! ♥

    SvaraRadera
  9. Så vacker solnedgång! Jag måste också ta fram kameran när solen gick ner i gårkväll, fastän jag stod på landbacken :)
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  10. - Hejsan Nette.
    - Visst är det något extra med "havshimmlar"...
    - Vi har haft fint väder några dagar, men det är tydligen regn och åska på gång...
    - Ha det så bra i nordost !!!
    Hälsar Farbror Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera
  11. Så kul att du fick bilderna på orrarna! Ooooch solnedgången var helt fantastiskt vacker!

    ps.Jag blir tokig på den där reklamen som spökar hos mej, jag har bett syrran om hjälp med det nu och hoppas det går att få bort....ds

    ha det bra :)

    SvaraRadera