Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

onsdag 14 september 2011

Udda bilder

varje morgon när solen går upp får jag som sällskap sådana här udda gäster,undrar om dom kallpratar eller?

Tror ni jag har livlig fantasi nej det är nog verklighet ,solen lyser nämligen genom kristallprismorna i ljuskronan  som i sin tur går genom stolparna i staketet ner till vardagsrummet så finns dom här figurerna här o där  på väggarna

när det varit så här regnigt o blött kan man ju drömma sig tillbaka till någon sådan här kväll

 

en kul bild jag tog genom vindrutan på bilen efter en sådan där härligt våt fotoväg.
Nu börjar säkert rusningen på allvar i butiken ,åtminstone hoppas jag det .Regn o rusk har det varit idag också ,väntas även imorgon,ha det bra !

10 kommentarer:

  1. Du har fantasi iallefall:)) Men det var kule bilder:)
    Ha en fin torsdag i morgen, klem fra meg:)

    SvaraRadera
  2. La fantasien flyte; det kan komme masse godt ut av det.

    SvaraRadera
  3. - Trodde nästan du fått besök av övernaturliga fenomen....
    - Visst är det skönt att bläddra tillbaka i bildarkivet och njuta av sommarens höjdpunkter.
    - Fina bilder från din skärgård !
    - Ha det så bra i nordost !!!
    Hälsar Farbror Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera
  4. Trevliga bilder som vanligt. Snart får vi endast drömma och minnas bilder som du visar från din skärgård.
    Fy tusan så fort hösten gör sig påmind.
    Ha det riktigt gott och hoppas att butiken fylls med kunder! Kram/SA

    SvaraRadera
  5. Fint mönster av prismorna. Den sista på den regnblöta vägen tycker jag var jättebra! :)

    SvaraRadera
  6. Hahaha!!!! Sååå häftigt att fota det.
    Du är så påhittig.
    Den sista bilden är fantastisk.
    Den diggar jag allra mest.
    Ha det gott där uppe.
    Kramizzz Hoppas att det blir skitlånga köer och att de handlar bra.

    SvaraRadera
  7. Du har väl nog en aning fantasi i alla fall! Gillar vägkroken där på slutet! Ha en bra dag! ♥

    SvaraRadera
  8. Prismor är fantastiska! Och dina andra bilder också!!

    SvaraRadera
  9. Jisses, jag trodde först det var genom ett nyckelhål.
    Bild nr 4, att den bara kan vara så fantastiskt vacker.
    Ha det ok i dag i regn o rusk.

    SvaraRadera