Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

onsdag 12 december 2012

Denna dag 12.12 -12 12.12

Nu får ni veta det vad jag gjorde exakt 12 minuter över 12  idag ,jo jag fotograferade klockan på bankhuset i byn
För att vara exakt tog jag temperaturen på dagen också tyvärr hann den slå om från 2 till 3 strax före  .Som ni ser så var det lätt snöfall


men himlen ställde in sig på lite sol  .

Några roliga bilder på Selma ska ni får skratta åt det är sådana där bilder som inte ens visas på film för dom är så dåliga  ,men jag kan säga att jag försökte så gott jag kunde .




Vad göra åt en hund som far på som ett jehuuu





allt detta hände på ca1minut  på söndagen  ,det är omöjligt att hinna med i svängarna
Ha en fin ett två kväll ,Nette

7 kommentarer:

  1. Önskar så att jag hade en hund men av olika anledningar har vi inte det.....din hund verkar ju ha jättkul i snön!!//M

    SvaraRadera
  2. Hi hi Selma verkar ha kul....mina vovvar busar gärna i snön o inte lätt att fota dem ...
    FIna vassbilder du hade i förra inlägget....

    SvaraRadera
  3. Selma verkar gilla snön och har fart och fläkt :)
    Ha en fin Luciamorgon!/Bea

    SvaraRadera
  4. Visst var det märkligt med 121212,jag är född 0909,min morbror Calle var född 090909.Vackra bilder på vovven i snön!

    SvaraRadera
  5. Oj va många tvår du han fånga!! En gammal dam här brevid är född den 18.8-18..det är oxå kul!Men nu tar det länge innan et blir nått sånt igen.Selma va rolig o fin!

    SvaraRadera
  6. Se där fick du med alla tolvorna!
    Ha en fin luciadag! ♥

    SvaraRadera
  7. Kul att du också var ute och förevigade både klockslag och dag!
    Selma verkar vara en som njuter av snön...

    SvaraRadera