Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

onsdag 24 april 2013

Den sista isen ,kronan på verket

 Is i motsol  finns det något vackrare  och när man har så här många klimpar ,å är det gott om foto objekt





Det här tyckte jag blev kronan på verket när det gäller mina isbilder




Igår kväll skulle jag ta foto av månen men det blev 4 st på bilden   , så  såg det ut när jag tittade in i kameran  också så jag var inte skakig på hand ,enda förklaringen tror jag att det är antalet fönsterglas  3

nu kommer det framöver mera vatten i bäcken bilder

 den där bäcken som rinner överallt i skogen




Solen var ju så högt  senaste lördag så det blev många vackra bilder ,mera en annan dag ,Ha det fint ,Nette

6 kommentarer:

  1. Vad fin krona av is! Fina bilder som alltid :)

    SvaraRadera
  2. Underbara dagar du haft i naturen och fina konstverk blir det. De två sista bilderna var lite annorlunda och jag blev förtjust i båda två.
    Ha det gott,
    kram
    M

    SvaraRadera
  3. Kaunista ja niin kesäistä.

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder på is konstverken! å härliga bilder på fåglarna nedan :))

    SvaraRadera
  5. Beautiful pictures of the ice.
    Now it is spring, I think it will soon disappear.
    Regards, Irma

    SvaraRadera
  6. - Halloj i nordost.
    - Här var det gott om diamanter i strandkanten. Och mycket andra fina bilder också !
    Nu börjar det kännas att det är vår på riktigt. Men vintern var otroligt seg.
    - Ha en fortsatt bra dag !!!
    Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera