Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

tisdag 2 april 2013

Roliga gubbar och vårtecken

Roliga gubbar dyker det upp överallt nu
den här får nog ge upp rökningen

 

 Selma på spaning 

 

 

 dom flyger över oss

 lämnar en rand efter sig

 Som plötsligt blev så här

 biltvätt

 nedfallen is

 

 

 

 


En springande  Selma  eller är det kanske någon annan

 

ni som inte trodde att det finns gröna växter här så nu kan jag säga att dom kryper fram
Aprilkvällarna  är långa nu  ,solen strålar varje dag så  snötäcket blir mindre och mindre .ha det bra alla som tittar in ,Nette

7 kommentarer:

  1. Visst har vi vackert väder just nu. Så fina, roliga foton du har hittat. Biltvätt, jo det skulle jag också behöva för min bil... Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. ja här fortsätter det härliga o fina vädret med :)) Fina bilder!

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder på snö och is!!
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Underbara bilder med blå himmel. Nu värmer solen så bra att snart är isen ett minne...
    Ha en fin dag!
    /Ingemar

    SvaraRadera
  5. Vet du vad som slår mej...det verkar vara sol på alla dina bilder??!! Så underbart!!
    Sen hoppas jag att det är lite sol inombords för din del också, att det går framåt för pappa.
    Tänker på dej,det vet du...
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Den här tiden gillar jag som du alla konstverk som isen formar! Så intressant att följa med från dag till dag!

    Kram Gugi

    Ps. Förlåt att jag inte har hunnit svara.. men äggen var köpta på Tiimari.

    SvaraRadera