Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

fredag 21 mars 2014

Plötsligt händer det en vårkväll med solnedgång ,lek i buskarna ,o slagsmål

 Lekte lite i buskarna med solen i bakgrunden
 

 

 

 

 

 Ulliga gulliga videkissor

Vi for ned till havet för en solnedgångsbild men ett moln hann före oss

 En svan simmade i solnedgången  lugnt och fridfullt
 För några  var livet upp och ner vänt

 Knölsvanarna har kommit  hela gänget med ungdomar i bakgrunden  ,plötsligt bryts friden

Ett gäng kråkor  slåss .ser ni den som ligger på rygg  det blev ett fasligt liv ,många bilder också med dom kommer senare
Som ni ser det är inte så fridfullt i naturen en fredagskväll i mars ,men trevlig helg till alla som tittar in ,Nette

11 kommentarer:

  1. Nu blev jag lite orolig när jag såg rubriken, slagsmål...såg framför mej hur du råkat i luven med någon kund, eller värre än så, mannen din...Ja, djuren är inte alltid så fredliga och trevliga som vi kan tro. Ser ofta vid fågelbordet hur de slåss och träter, och den svage får alltid ge sig.
    Fina bilder från en vacker kväll, vide är verkligen fint. När jag var liten sa jag alltid kattungar, tyckte de såg ut som små ulliga gulliga nystan på en gren.
    Önskar dej en skön helg vännen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vad snyggt det blir när du leker i solnedgången!

    Trevlig helg
    /Anette

    SvaraRadera
  3. Oj så mycket du hann med på din fredagskväll. Men visst hinner man en hel del numera, när kvällarna är så ljusa!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Flotte bilder med sol! En herlig tid.

    SvaraRadera
  5. Vilken himmel! Det har tydligen varit vackra solnedgångar här också, men jag har helt lyckats missa dem - hoppas att det blir många fler!

    SvaraRadera
  6. Blundar och känner videkisarna mot kinden, härliga bilder trots slagsmålet ;-)
    Ha en fin lördagskväll.
    Kram/caja

    SvaraRadera
  7. Mycket fint du hann se på din fredagskväll!
    Söta videkissar, vackra solnedgångar och snygga svanar,
    vad kan man mer begära!
    Ha en fin helg! Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Inget slagsmål vid dansbanan i alla fall. Vilken härlig solnedgång!

    SvaraRadera
  9. Jättefint fotat,solnergången superfin!

    SvaraRadera
  10. Så fina bilder, men vad mycket svanar ni har. Hoppas det kommer fler till vårt viltvatten

    SvaraRadera
  11. Hej, först måste jag berömma din vackra nya header! Och sedan ser jag med förundran vilka tjocka isflak som seglar omkring, var tjockleken lika som vanliga vintrar? Vi har inte haft vettiga sjöisar alls i vinter, inte en snöskoter har kunnat köra på sjön.
    Upp och nervända världen för svanar,helt huvudlösa är dom även hos mig.
    Nu har bredbandet installerats o jag är med i matchen igen, ja, förutom då alla trista omständigheter. Men jag försöker återgå till normala rutiner så gott det går men ibland blir det nog avbrott när det blir för mycket- Tack min vän för att du orkat hålla ut trots min långa tystnad.
    Ha en fin fortsättning på helgen/kram

    SvaraRadera