Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

måndag 3 mars 2014

Vårmorgon igår ,vinter idag vår ikväll och lite iskonstverk av naturen

 Så här såg det ut när jag vaknade idag morgon

så här såg det ut igår  (vår frukostunderhållning )

 Några  bilder från lördagen men nu har vi flyttat ut  på havsisen


Små underliga djur överallt




 Släp  på en brudklänning ?

 Skällande tax i full fart
 En  björn  som försöker förgäves fånga en droppe

 En vacker isklimp tyvärr fanns ingen sol annars hade jag gjort mig besväret och gått närmare






 Så här mycket såg vi av den blåa himlen den här gången .Tänk att det ska vara så svårt att få fram solen .+2 grader idag
                         Ha det fint alla som tittar in ,Nette

2 kommentarer:

  1. Ja... tänk att det inte en dag blir solig och vi skriver fjärde mars, bedrövligt med detta gråväder!!
    Trevlig underhållning i varje fall!
    Jag har haft kameran i väskan nästan hela vintern hittills, men nu VILL jag ha sol och lite väder-inspiration :))
    Ha det gott /bea

    SvaraRadera
  2. Här har det faktiskt liknat vår idag. Sol! Och krokusen sticker upp i vår rabatt!

    SvaraRadera