Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

söndag 21 november 2010

Alla bord kaos

 Varför ser det ut så här på alla bord hos oss nu,jo jag försöker pyssla

 några ljus fick dekoration

 prövade gnugga fast bokstäver på skyltar ,bra julklappstips

 NYA tidningar igen !!!!!!!!! Varför dom svängs fel  vet jag inte.?

 Är det någon som sett insidan på en dator här är en ,det är min son som har bytt nätaggregat ,för att få större kapacitet på systemet.Ja jag förstår ju inte allt det här som är analfabet i datavärlden.Som ni märker så finns det olika pyssel.

 så här såg   det ut på golvet i rummet vid tillfället ,Sonen har som utbildning elektronikmontör inom data,så jag tror nog att han vet vad han gör. Ha en bra kväll!!

8 kommentarer:

  1. Ja, det är nog tur att han är kunnig inom elektronik om det skall bli ordning igen på den datan.
    Det skall vara lite oording när man pysslar, gillar skyltarna.
    Ha en fin söndagskväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Tur att vi har söner innom detta område!
    Jag blir ju helt knäpp av alla trådar som finns till denna uppfinning.
    Till pyssel skall det vara stökigt för allt vill man ju ha innom räckhåll!
    Fina ljus!

    SvaraRadera
  3. Vi er heldige som har sønner som kan hjelpe oss, hva skulle jeg gjort uten dem vet jeg ikke.
    Godt å se at det ikke bare er hos meg som det er rot :))
    Ha en fin aften.

    SvaraRadera
  4. Hej
    Jeg kan godt li` dit kreative kaos! Det kan der komme mage fine ting ud af.
    Ha`en fin kveld.

    SvaraRadera
  5. Bra att ha en son som är inom elektronik och data. För det behövs ofta hjälp inom det.

    Nu är det verkligen pysseltider.

    SvaraRadera
  6. Här har pysslet inte riktigt börjat ännu, men ag blir jätteinspirerad när jag ser ditt bord. Jag har försökt plocka undan i min "atelje" idag så jag ska ha rum att börja plocka fram allt jag behöver.
    Jag har också en son som studerar inom data (ICT installatör) så det ser bekant ut... Han har byggt och tagit datorer i delar i många, många år redan. Men, som du säger, alla pysslar på sitt sätt!
    Nya jultidningar? Yeess! Nästa gång jag är i stan skall jag se om de finns där!
    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  7. Tack för inspirationen, synd att tiden inte riktigt vill räcka till... Men ännu är det ju flera veckor kvar till jul :O)

    SvaraRadera
  8. Jag har samma problem iband att bilderna svängs fel och jag vet tyvärr inte heller?

    SvaraRadera