Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

måndag 29 november 2010

Paket på posten

 Det kom paket på posten idag  som jag beställt från Skogslyckans Webbshop(hon finns i min blogglista).Det här underbara fatet med blåklockorna ska till tallrikshyllan i sommarhuset

 så och den här tallriken,

 skärbrädet kommer nog att få sin plats här hemma,

 den här underbart vackra duken,med vindruvsklasar ,hitttar också en plats i hemmet ,jag var nervös att någonting kunde ha gått sönder i transporten (när man dagligen ser hur paket misshandlas under sin resa)men det var så noggrant inpackat ,och alla sakerna motsvarade förväntningarna,tack Pia

 här en närbild på duken.

 Ikväll var jag på loppis här i byn som arrangeras på uf-lokalen öppet 18-20 på kvällarna.Där fyndade jag de här glasen för 4  euro dom kommer att bli ljustakar,såg när jag kom hem bra sådana tips på bloggen keltainen talo rannalla (finns i min blogg lista)Köpte också en våg för 1,50 den kommer att användas till fiskvåg vid sommar stugan så vi säkert vet vad våra stora fiskar väger!

 
Nu är det rejält kallt här -21 idag på morgonen,bilen ville inte fara hem ikväll, det blev några försök.Lika kallt väntas inatt men ha en bra kväll!

4 kommentarer:

  1. Så nydelig ting du har kjøpt.
    Blått og hvitt er så nydelig og er mine yndlingsfarger også.
    Uff, så kaldt dere har det.
    Ønsker deg en fin mandagskveld.
    Klem Mio

    SvaraRadera
  2. Charmigt fina saker det finns hos Skogslyktan. Jag beställde också därifrån för ett tag sedan litet spetsar och en liten duk ;O)Glasen kommer att bli superfina som ljusstakar! Där ser du att du också har öga för det där du vet ;O)

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  3. Va fint du har köpt, gillar mycket alla sakerna!
    Kul.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad glad jag blir att allt kom fram helt! Och att du är nöjd. Tyckte så mycket om fatet med blåklockor, ljuvligt! Blir du sugen så finns det tallrikar och en såssnipa att plantera i också....frestar...ler. Nu skall jag sätta mig och lägga in morgondagens nyheter. Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvaraRadera