Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

tisdag 2 november 2010

 I går kväll strax före stängningsdagsdags såg jag att det var ett vackert sken ute ,då jag hade kameran med så blev det några färgstarka bilder.


 Amour heter en serie med rullhissgardin o kuddar som kom igår ,finns också vit med vit text.

 Mysis heter de här kuddfodralen  det finns pläd i samma material ,det är så mjukt att man bara vill hålla i det ungefär som en snuttetrasa.

 Ny randruta ibomullstyg,

 så även den här svart ,beige ,grå

 julhälsningstyg

 Löpare i vackra färger,

 ännu en löpare i linnefärg,

 grytlapp.

 Klänning i lila trikå,

 klänning i svart trikå,

 klänning i svart trikå.
Det var gårdagens bildskörd idag.Det kom mera varor idag igen,så det blir mera bilder i morgon,ha det så bra!

15 kommentarer:

  1. Fina saker du fått in. Åtminstone de där Mysis kuddfodralen ser härliga ut.
    Trevlig fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
  2. Bild nummer 2 är sååå vacker!
    Snart får du bygga ut din affär, kan inte förstå var alla kläder får plats!! ;)
    Marianne

    SvaraRadera
  3. Jag måste ha en gardin till ett rum så jag kommer ut inom en vecka eller så. Ha det! ♥

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Så mycket vackert du visar och Amour kudden är jättefin.
    Underbar solnedgång, det får man njuta av så länge det varar nu höstkanten när solen snart inte orkar upp mera i år.
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  5. Ljuvlig bild av solnedgången. Förstår inte hur du får plats med allt det fina du tar hem till affären. Kudden är underbar.
    Ha en fin kväll
    Kram

    SvaraRadera
  6. Nydelige himmelbilder...slike får jeg aldri nok av:)
    Du viser mye flott:) Den hvite puten var nydelig.
    Ha en deilig kveld, klem fra meg:)

    SvaraRadera
  7. Tänk att varje dag kommer det snälla människor till mig o betalar o bär ut sakerna som kommer in ,ni som känner mig vet att jag har en rättfram humor,nette

    SvaraRadera
  8. Mera fina varor har kommit till butiken!
    Fina bilder av solnedgången. Det gäller att alltid ha med kameran om man skall få fina bilder.

    SvaraRadera
  9. Vackra bilder på kvällshimlen! Gillar Amour kudden, synd att jag inte bor närmare! Mysis kuddfodralen ser verkligen mysiga ut!
    Ha en trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Nydelige, stemningsfulle himmelbilder.
    Likte også veldig godt Amour puten.
    Synd det er så langt til butikken din.
    Ønsker deg en fin tirsdagskveld.
    Klem Mio

    SvaraRadera
  11. Hela tiden något nytt till din affär, intressant. Minns hur roligt det var på min försäljartid när det kom in nya varor. Roligt jobb du har.

    SvaraRadera
  12. Vad jättefina grejer du fått in.
    Man blir sååå sugen på att handla nytt.
    Kram ullabella

    SvaraRadera
  13. Så fina foton av den vackra himlen!
    Vackra saker har du fått in i affären också ser jag. Jag ska snart ta mig tid att komma på besök :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera