Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

torsdag 3 mars 2011

Blommigt o mera vårkläder

Idag blir det en fortsättning på gårdagen ,  blomman jag köpte blev provad i olika ljusförhållanden ,

 Iskoket sköter solen själv bra om nu ,idag har vi jobbat med öppet fönster hela dagen ,det är plussgrader så det står härliga till .Slaskdiket jag körde hem efter, med solglasögonen på,ni vet smält snö, oj nu är det jordskred på taket (snön for visst sin kos hoppas för sista gången i vår.Tur att Selma befinner sig ute ,senaste natt var lite orolig.Det kom nämligen isklimpar nu som då  från taket.

 Så här ser det ut när issnö kommer ner från stupröret,Dagen började med att jag fick ringa en vikarie till Linda som låg hemma med 39 graders feber,igår hade hennes barn samma temp.vi har jobbat för högtryck idag för att få alla kläder in i butiken,vi lyckades, så klockan 4 var allt på plats även i skyltfönstret.

 Tskjorta viskos finns i två färger


Liten stickad jacka

Tskjorta i högklassig bomull

Tskjorta viskos med ihopdragsnöre på armen finns i grönt o blått


Det här bör nästan ses på ,färgen khakigrön


Brodering ner på capribyxa(svart)

Top end grö ,med kort ärm som vit

Ett urval toppar

Basic bomullstrkåskjorta finns i flera färger

Samma skjorta med lång ärm finns i flera färger

Jeansen som kom är ljusgrå stretch (finns även med end resårband i midjan)

Blå jeansen denna färg ,modell som föregående.Ni kanske förstår att mina armar känns som spagetti o händerna är ömma efter allt slit (det var ju bara 600 plastpåsar att öppna),så jag spar på mina händer o armar ikväll o försöker att inte  ge kommentarer ,jag har ju svårt att vara tyst,ha en bra kväll alla o välkommen på uppköp i vårfärgernas värld!

5 kommentarer:

  1. Tur att man får kika in och se vad som är nytt för i år.

    SvaraRadera
  2. Oj såmycket vackra färger ivår. Och vad mycket du har plockat upp å galgat idag, förstår att armarna är trötta.
    Är det någon butikskedja du har eller en egen butiq???
    Vårt yngre jänta jobbar som butikschef på Lindex i Umeå vid Strömpilen. Så jag vet hur det är när det kommer in mycket kläder vid byte av årstid.
    Men hon brukar också tycka att det är så kul..och extra kul om rean gått bra så att vinterkläderna är borta någotsånär..=D

    Här har solen också varit generös idag..härligt, imorron ska vi dra ned till Sundsvall/Timrå och hälsa på sonen och hans fru och handla på Birsta stora köpcenter och så på söndag IKEA....

    Tjingeling

    SvaraRadera
  3. Nu fattade jag inte riktigt .. tur att Selma var UTE ? när det föll ner en massa isklumpar ? Det var jätte fin färg på blomman och det var många fina vår kläder du har fått hem såg jag :)
    Här har vi haft sol idag .. och PLUSGRADER ..det du .. så nu gick jag också runt i slask .. härligt ;)
    kram

    SvaraRadera
  4. Väldigt söt blogg. ; **
    Underbart och super! Jag gillar att titta på det;)) Skål och välkommen till min blogg om backhoppning, *

    SvaraRadera
  5. När snön lossnar från vårt tak skakar hela huset ... kan låta riktigt skrämmande!

    SvaraRadera