Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

tisdag 28 september 2010

Nya tröjor o skjortor

  Från en dansk kollektion kommer dom här tröjorna 

Passar bra till gråhåriga,tröjorna innehåller ganska stor procent ylle,



 Det här var sista bilden i den kollektionen ,det finns flera modeller o färger  .

 ännu ett klädmärke som kom idag toppar,

 skjortor,

Detaljbild av tyget

 Randig skjorta med dragsko i midjan,

 Vinterturkos skjorta,

 Pistage grön skjorta

 Vit skjorta i bubbeltyg

 Svart tunika med brodyr nere

 detaljbild av fållen.
En dag med strålande sol o en hel del nyinkomna varor ,o många människor i rörelse ,bloggbesök hade jag  Lyckoslanten tittade in tack för det .Gjorde en stor panduro beställning till butiken idag ,bla nya Tilda grejor.  Ha en bra kväll!

5 kommentarer:

  1. Finfina tröjor! Dendär svarta tunikan är verkligen jättesnygg.
    Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Oj, så mycket vackert du har i din affär! Hmm..kanske jag får ta en utflyktsdag och kolla på utbudet, vi får se!?
    Må gott! /Bea

    SvaraRadera
  3. Hoppsan så mycket det har kommit in! Kul att fylla på i hyllorna och sen få nöjda kunder. Jag köpte ett Tildaset i kväll... i Pandurobutiken. Men nu har jag lämnat in symaskinen. Kanske jag tar och städar upp lite i syrummet.
    Kram
    annika

    SvaraRadera
  4. Ja det är alltid trevligt att glida med blicken över alla tygerna! Så trevligt när du har börjat handla med Tilda! ♥

    SvaraRadera
  5. Oj så mycket som vackert som kommer in här! Roligt att du får in Tilda tillbehör.
    Ha det bra!

    SvaraRadera