Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

tisdag 21 september 2010

Skogsvandring 3


 Ser ni stjärnan

 o barken på tallen

 minilandskap 1



2

 3

 Aspen håller på o får gula blad

 Tycker om färgen på tallstammarna.
Det blev många bilder från skogen men det finns så många motiv i naturen.Idag har det regnat hela dagen o ca 10 grader varmt,ruggigt vi hade bara 16grader inne på jobbet när jag kom dit idag,så det har varit lite kylslaget.Nu har jag så många hobby arbeten på gång att jag får nog skynda mig o göra någonting färdigt,ha det bra,Nette

7 kommentarer:

  1. Återigen härliga naturbilder!
    Här har vi fått 20 mm regn idag, riktigt höstrusk!
    Ha det gott!
    /Margot

    SvaraRadera
  2. Jag njuter när jag ser dina underbara naturbilder, du är såå duktig på fotografering!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Så fina miniatyr landskap du har fotat, en fröjd för ögat.
    Kramar:)

    SvaraRadera
  4. Hej på Dej!!
    Härligt höstiga bilder;o)

    kram Malin

    SvaraRadera
  5. Så nydelige bilder fra skogsvandringen din.
    Ønsker deg fine høstdager.
    Klem fra Mio

    SvaraRadera
  6. Härliga miniatyrlandskap! Ha en bra fortsättning på veckan! kram

    SvaraRadera
  7. Ååh, det finns så mycket att upptäcka i naturen! Det gäller bara att ha ögonen med sig och det har du!

    Kram Gugi

    SvaraRadera