Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

fredag 17 januari 2014

Nya macro objektivet och gamla kameran

 Det här var första bilden jag knäppte med nya objektivet

 

 Oj vad brudslöjan blev stor
 rosenblad

 

 
 

 

 

 Orkidégap

 

 

 Till och med Selma blev klar i blicken


 Fast det är svårt att få henne att sitta still
 Nu undrar ni säker vad detta är .Ni får börja vänja er vid olika undersökningar nu . Det är granrötter
 Det är så att min minigran i glaskrukan tror att det är vår

 Så nu odlar jag grönsaker inne ,man kan ju äta granskott

 Granbarren blev också stora
Det här var alltså mina första trevande försök med macro   , nu väntar nya kameran  ,trevlig helg till er alla ,Nette

5 kommentarer:

  1. Kul att se mikrobilder! De är inte alltid så enkla som man kan tro ...
    Själv har jag bara provat lite grann och är inte alls bra på det. Men det hindrar ju inte att titta och njuta!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder, snyggt!
    Vad blir det för kamera??
    M//

    SvaraRadera
  3. Känner igen din iver...

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  4. Hej Nette, så kul att du ska utforska den lilla världen genom macrot och med ny kamera. Jättefina bilder så här direkt, ska bli spännande att se mer framöver.
    Allt Gott
    M

    SvaraRadera
  5. - Halloj i nordost.
    - Snygga bilder med ditt nya objektiv !
    En helt ny värld kommer att öppnas för dig....
    - Ha en fortsatt bra dag !!!
    Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera