Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

fredag 1 oktober 2010

Äntligen gick det att få fram bilder

 Har kännt mig som den här granen i två dagar ,igår gick det inte att ladda    ner bilder alls ,kvällen före tog det 5minuter för varje bild o så kom det 3 dubbelt

En bild som kom bort från min trädgårdsvandring var att maskrosorna tror att det är vår ute ,stackare


Selma har svårt att stå still . Nu väntar jobbet ,på eftermiddagen ska jag på arbetsuppdrag till stan ,nu genast på morgonen kommer en representant för en klädfirma.Jag    hade bloggbesök i förrgår av Strandviksvillan ,trevligt att ses.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du får fram bilderna igen. Förra veckan hade jag stora problem fick försöka om och om igen innan det eventuellt lyckades.
    Goa Selma-
    Ha det gott:)

    SvaraRadera
  2. Ja, det var kul att träffas!
    Får se när mina tygbitar hamnar under symaskinen, ännu har jag inte haft tid...

    Ha en bra fortsättning på veckan!
    A-C

    SvaraRadera