Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

tisdag 19 oktober 2010

Soliga bilder på mulen dag

 Så här glad blir Selma när ordet ut nämns,har man sagt det ordet då är det bara att gå ut.

 Tänkte visa lite soliga bilder från söndagen ,här är en lååååång skugga med rimfrost ,jag med kamera sticker ut,in i bilden

 Selma tycker att det är lite onödigt med fotograferande o påkallar uppmärksamheten

 en dålig bild som efter en stunds tittande ser ut som en känd konstnärs akvarell målning


 Ett naturligt mosshjärta i en stenskreva

 dom få blad som fanns på lönnen lyste gula

 ruttnande stammar kan också bli konstverk,

 Stel som en pinne blir Selma i min sons händer när hon har sitt ben i munnen,se på blicken,det är mest på skoj hon tycker om att någon bråkar med henne.
Stor o regn idag igen,har ägnat mig åt att städa i hyllorna i butiken för oväder betyder inga kunder.Nu har jag skaffat mig en mail adress så att man kan beställa varor från affären eller fråga om någonting . Är det någon som kan hjälpa mig o berätta hur jag får in den på bloggen?Min adress är  nettececilia@netikka.fi

6 kommentarer:

  1. Gå in på istrumentpanelen och sen till redigera profil så borde du kunna sätta in din adress!
    Vackra och roliga bilder!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Tack, jag kom på det när jag var in på en annan blogg så nu är det fixat,det är så här när ett trött gammalt huvud försöker minnas,Nette

    SvaraRadera
  3. trevligt med soliga bilder denna regniga dag! Bra om mailen fixade sig! :o)

    SvaraRadera
  4. Trevliga höstbilder som piggar upp i höstmörkret!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara bilder du har med och lilla Selma är ju för söt!
    Härligt att få lite tid att röja i sin affär, fast det är ju egentligen massor av kunder man vill ha, men dom kommer en annan dag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Nydelige høstbilder.
    Ønsker deg en fin onsdag.
    Klem fra Mio

    SvaraRadera