Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

tisdag 5 oktober 2010

Byte av lampa

  Efter flera års funderande blev det ett lampbyte i sovrummet,det här är nya lampan

 det  här är före detta ,som ni ser på bilden saknas en lampkupa,det hände när jag    bäddade sängen för våldsamt. Påslakanet fastnade på lampkupan o jag rev ner den .Det är nu så besvärligt att stå på sängen o torka damm så jag ville ha det   lite bekvämare o mindre dammsamlande.

 Selma har inte börjat skura golv det är hennes käraste leksak som hon har haft sen hon var liten ,

 det här är det bästa hon vet,

 att få dra o busa

 se på ögonen vilken  fixering,

 här är jag mina öron säger, jag glad,

 kan jag få ett godis.
Det här inlägget var tänkt igår på djurens dag,men då inga bilder gick att överföra med bloggers nya system ,Tycks numera bara gå att använda tidigt på morgonen,.,...!

1 kommentar:

  1. Så trevligt att du valt samma plafond som mig, men jag har så svårt att byta lampor innuti.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera